6012862fgw1eubzbukmv9g20eb05vx6p.gif
Pstereo
釋放自我

We let bygones be bygones
September long
We light a candle and wait for dawn
Nights under the trees
We breathe black cold air
Black cold air

我們既往不咎
漫長的九月
我們點亮燭火等待破曉
在樹林之下的夜晚
我們呼吸著陰冷的空氣
陰冷的空氣


Together we're Pstereo
Soundless messages without a word
We share our little secrets

當我們一同便是釋放自我
不發一語的無聲訊息
我們分享彼此的小秘密


I think we are
Ohh, together we're Pstereo
So let's do it like it's Pstereo
Together we're Pstereo

我想我們如是
喔, 當我們一同便是釋放自我
就讓我們自在的釋放自我
當我們一同便是釋放自我


Do you hear the breeze
Among branches without leaves
Up here's more than a little Birdie
Here lies the once pale
We are who they once were
We are who they once were

你聽見微風了嗎
穿梭在枯枝之中

此處的微風更勝小鳥
這裡的謊言曾經蒼白

我們像昔日的他們一樣
我們像昔日的他們一樣


Together we're Pstereo
Soundless messages
Without a word
We share our little secrets

當我們一同便是釋放自我
無聲的訊息
不發一語
我們分享彼此的小秘密


And I think we are
Ohh together we're Pstereo
So let's do it like it's Pstereo
Together we're Pstereo

我想我們如是
喔, 當我們一同便是釋放自我
就讓我們自在的釋放自我
當我們一同便是釋放自我


There's no questions without an answer
*The wings wingless
Friends becomes invisible
In broad daylight
In broad daylight

所有的問題皆有答案
*無翼之翅
漸淡的朋友

在光天化日之下
在光天化日之下


I think we are
Ohh together we're Pstereo
So let's do it like it's Pstereo
Together we're Pstereo

我想我們如是
喔, 當我們一同便是釋放自我
就讓我們自在的釋放自我
當我們一同便是釋放自我


I think we are
Ohh together we're Pstereo
So let's do it like it's Pstereo
Together we're Pstereo
I think we are
Ohh together we're Pstereo
So let's do it like it's Pstereo
Together we're Pstereo

我想我們如是
喔, 當我們一同便是釋放自我
就讓我們自在的釋放自我
當我們一同便是釋放自我
我想我們如是
喔, 當我們一同便是釋放自我
就讓我們自在的釋放自我
當我們一同便是釋放自我


 



────────  備註  ────────  
*The wings wingless
雖然字面翻譯就是「無翼之翅」
可是總覺得可以翻成「無法飛翔的翅膀」....?
這部分再請英文強者釋義了....

 

──────── Murmur ────────  
偶然間看到有人分享這首歌的系列動圖
超現實的畫面實在美得令人心悸

6012862fgw1eubzayzn0yg20eb05vx6p.gif

6012862fgw1eubzbew48vg20eb05vx6p.gif

6012862fgw1eubzbukmv9g20eb05vx6p.gif

6012862fgw1eubzcm9pf5g20eb05vkjl.gif

6012862fgw1eubzd5sc9ug20eb05vx6p.gif

雖然曲風不是我的菜
不過為了推廣MV還是試著翻了(

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Emilie Nicolas Pstereo
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 浮島 的頭像
    浮島

    浮島

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()