スクリーンショット 2020-09-14 083446.jpg
right here

在這裡

I think some words are overdue
Can we just do it over

我想有些話已經遲了
我們能重來一次嗎


Can We just talk it out like friends
because I need your shoulder

能讓我們像朋友一樣把話說開嗎
因為我需要妳的肩膀


I know we ended on the wrong terms 
But I said we’re past it

我知道我們在錯誤的關係結束
但我斷言我們能夠跨越它


So why you texting me with questions
You don’t gotta ask me like

為何妳傳了疑問句給我
妳毋須問我像是


I know it’s random how you been?
Do you remember ‘bout this band you
Said you listened to

「你最近過得如何?」我知道這是隨機的(問候)
「你還記得這個你曾說過有在聽的樂團嗎」


When we were softer
When we were sadder
When we were all about each other

那些我們較為柔軟的時候
那些我們比較悲哀的時候
那些我們眼中只有彼此的時候


Hope life is treating you better ,
Better, better
Girl what’s white that Yo, cut the act

希望生活能夠善待你,
更好,更好一點
女孩是什麼將那些(過往)給洗白了, 停止這個舉動


Cause I don’t got time for laughs
No I do not want the past 

因為我沒有時間歡笑
不  我不想回到過去


But if you are ever in need 
And god has you down on
Your knees 
And you do not know who to be
Then go on and come home to me.

但是只要當妳有需要
當神令妳屈膝
當妳迷失自我
那就起身回到我這


Cause I’m here
If you need me I’ll be here
Right here
Said I’m here
If you need me I’ll be here
Right here

因為我在這裡
當你需要我時我將會在此
就在這裡
說著我在這裡
當你需要我時我將會在此
就在這裡


And how you liking this new guy
I know you always want the new life

我知道妳是多麼喜愛這個新對象
而妳總是渴望新生活


I hope you taking care of you , like 
The way you cared for me and my time

我希望妳能照顧好妳自己,就像
妳照顧我與我的時間的方式


See you got yourself some new friends
No, you don’t need to go to Houston

看來妳幫自己找了些新朋友
不, 妳無須動身前往休斯頓(我所在之處)


You got me thinking back about then
Girl I wonder why you texting(Girl what with that?)
Yo cut the act

妳讓我回想那些往事
女孩我納悶妳傳訊的理由(女孩妳用意為何?)
停止那些舉動吧


Cause I don’t got time for laughs 
No I do not want the past
But if you are ever in need
And god has you down on your knees
And you do not know who to be
Then go on and come home to me

因為我沒有時間歡笑
不我不想回到過去
但是只要當妳有需要
當神令妳屈膝
當妳迷失自我
那就起身回到我這


Because I’m here
If you need me I’ll be here
Right here
Said I’m here
If you need me I’ll be here
Right here

因為我在這裡
當你需要我時我將會在此
就在這裡
說著我在這裡
當你需要我時我將會在此
就在這裡




延伸聆聽其他作品




──────── Murmur ────────   
又一個相見恨晚的音樂創作者!!!

超喜歡keshi的聲線以及他對歌曲的詮釋方式
雖然他自曝一開始是為了吸引女生而開始學習吉他(。
可是不得不說他的學習成果真是超英趕美(?

keshi的訪談影片





歐美系的粉絲好熱情啊(各種大合唱




表演結束後被一群迷妹尾隨的keshi表示:
スクリーンショット 2020-10-12 161632.jpg

スクリーンショット 2020-10-12 161658.jpg

笑死XDDD

不過他還是很耐斯的幫大家簽名拍照啦

可能看到裡面辣妹很多吧(欸

希望有朝一日也能看到他的現場(遠遠遠目





 

arrow
arrow
    文章標籤
    keshi right here
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()