B.Y.S. 
靠妳自己

VERSE 1
said u tired of the distance
u tired of the fake love
say u don’t really miss him
but i don’t really blame ya

妳說妳對距離感到疲憊
妳厭倦於這段虛假的愛情
說妳並非真的想念他
但我不會為此責怪妳


don’t need nobody else
don’t need nobody help mmm
u get it on your own
so why u beside yourself?

不需要其他人
不需要其他人的援手
妳靠自己走到這裡
既然如此為何妳會情緒失控?


so afraid to give and take your pain
(know better but I pay no mind
get me inside ‘fore I go one time)

如此恐懼於收放妳的傷痛
(我對多餘的情報並不上心
在我一度離去前讓我進去吧)


so afraid to give your love away
(know better but I pay no mind
get me inside ‘fore I go one time)

如此恐懼於放開妳的愛
(我對多餘的情報並不上心
在我一度離去前讓我進去吧)


PRECHORUS
you don’t gotta worry bout nothin
baby girl you know that i ain't leaving
don’t cry alright
don’t cry alright

妳無須畏懼
寶貝女孩妳知道我絕不會離妳而去
別哭了好嗎
別哭了好嗎


CHORUS
baby go make yo mind
baby go make yo mind up
say it’s gonna take some time
keep me round by your side yeah
say u wanna spend the night
then u all undecided
baby go make yo mind
baby go make yo mind

寶貝下定妳的決心
寶貝下定妳的決心
說那將花上一點時間
好讓我待在妳的身邊
說妳想要共度夜晚

然而妳對一切都優柔寡斷
寶貝下定妳的決心
寶貝下定妳的決心

VERSE 2
say u wanna talk til the sunrise
i don’t really mind if we stayin up
say u got work but it’s alright
hope i make u feel a little better 
singing you love songs
tell me i got u all wrong
so you can run away

說妳想與我暢談到天明
我並不介意我倆徹夜未眠
說妳必須工作也沒關係
希望我有讓妳好過一點
對妳唱著情歌
告訴我我對妳的理解全盤錯誤
這樣妳才能夠逃避


so afraid to
give and take your pain
(pull me close, love me not
when u low, hit me up babe)

如此恐懼於
收放妳的傷痛
(將我拉近,卻不愛我
在妳低潮之際,打給我吧寶貝)


so afraid to
give your love away
(take ur clothes, love me lots
on my phone, hit me up babe)

如此恐懼於
放開妳的愛
(穿上妳的衣服,狠狠愛我
在我的電話上,打給我吧寶貝)


PRECHORUS
you don’t gotta worry bout nothin
baby girl you know that i ain't leaving
don’t cry alright
don’t cry alright

妳無須畏懼
寶貝女孩妳知道我絕不會離妳而去
別哭了好嗎
別哭了好嗎


CHORUS
baby go make yo mind
baby go make yo mind up
say it’s gonna take some time
keep me round by your side yeah

寶貝下定妳的決心
寶貝下定妳的決心吧
說那將花上一點時間
好讓我待在妳身邊


say u wanna spend the night
then u all undecided
baby go make yo mind
baby go make yo mind

說妳想要
共度夜晚
然而妳對一切都優柔寡斷
寶貝下定妳的決心
寶貝下定妳的決心









──────── Murmur ────────  
超級文題不符的謎樣MV
不過keshi還是很可愛(欸




 

arrow
arrow
    文章標籤
    keshi B.Y.S.
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()