Teenage Heartbreak
青少年情殤


I never knew how long this would take. I think I’ll lie down
You never wanted to be with me, Oh I cry

我不得而知這將耗時多久。我想我將躺下
妳從未想與我一起,喔我哭了


You were always the quiet one. Please speak up for us
I want to hear what you have to say. It's that time of year

妳總是沉默的一方。請為我倆發聲吧
我想聽聽妳要
說的。這將是年度時刻

Why do we even pretend? I don’t want to be your friend, anymore
Ever since that single day, you kicked me out the front door and I walked away

我們何須偽裝?我不想當妳的朋友,從今以後
自從那一天起,妳將我自前門驅走而我轉身離去


You say that you want me to go
And I wonder what you’ve become
You say that you want me to go
And I wonder what you’ve become

妳說妳希望我離開
而我好奇妳的轉變
妳說妳希望我離開
而我好奇妳的轉變





 

arrow
arrow
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()