Go Solo
踽踽獨行

They say it's matter of time
A thousand days and the sun won't shine
Before I come back to you

他們說這攸關時間
千日黑夜
在我回到妳身旁之前


I'm happy, nothing's going to stop me
I'm making my way home, I'm making my way

我是喜悅的,沒有事物能夠阻擋我
我正開創歸途,用我自己的方式


For your love I will go far
I wanna be wherever you are
I know I'm coming back for you

為了妳的愛我將遠行
我想伴妳左右
我知道我將為妳歸去


Our love is a river long
The best right in a million wrongs
I know I'm coming back to you

我們的愛如綿長河川
萬千錯誤之中的最正確之事

我知道我將為妳歸去

And I'm happy, nothing's going to stop me
I'm making my way home
I'm making my way

而我是喜悅的,沒有事物能夠阻擋我
我正開創歸途
用我自己的方式


I go solo, oh I go solo
I'm making my way home, I'm making my way

我踽踽獨行,喔我踽踽獨行
我正開創歸途,用我自己的方式

And I'm happy, nothing's going to stop me
I'm making my way home
I'm making my way

而我是喜悅的,沒有事物能夠阻擋我
我正開創歸途
用我自己的方式


I go solo, oh I go solo
I'm making my way home
I'm making my way

我踽踽獨行,喔我踽踽獨行
我正開創歸途
用我自己的方式




 官方MV 



 From the Original Soundtrack "Honig im Kopf"  電影原聲帶版本 



 The Voice Kids 2018 | SAT.1  「英國兒童好聲音」的參賽者翻唱版本



──────── Murmur ────────     
α波~~~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    Tom Rosenthal Go Solo
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()