I See You
我看見你

I see you when you’re down and depressed, just a mess
I see you when you cry, when you’re shy, when you want to die
I see you when you smile, it takes a while, at least you’re here
I see you
Yes, I see you
當你低潮沮喪,一團混亂時 我看見你
當你哭泣,當你羞怯,當你想尋短時 我看見你
當你微笑,那花了你一點時間,還好你在這裡 我看見你
我看見你
是的,我看見你


I see you when you hide and when you lie, it’s no surprise
I see you when you run from the light within your eyes
I see you when you think that I don’t notice all those scars
I see you Yes, I see you.
當你躲藏與撒謊時,毫無疑問的 我看見你
當你與你的眼神自光明逃離時 我看見你
當你以為我並未察覺這些傷疤時 我看見你
我看見你 是的,我看見你


I’m alone with you
You’re alone with me
What a mess you’ve made of everything
我伴著你
你伴著我
看你將一切弄得一團糟


I’m alone with you
You’re alone with me
And i’m hoping that you will see yourself
Like I see you
我伴著你
你伴著我
而我希冀你能看見你自己
如同我看見你


I See You
Yes, I See You
我看見你
是的,我看見你


I see you when you chase all the dreams inside your head
I see you when you laugh and when you love until the bitter end
I see you in the dark at the dawn of something new I see you
Yes, I see you.
當你追逐著你腦海裡的夢想時 我看見你
當你歡笑並墜入愛河直到告終 我看見你
我看見你因為新的事物而陷入黑暗的深淵 我看見你

是的,我看見你

Even when you cry and even when you’re shy
You mean everything to me
Even when you lie and even when you hide
You mean everything to me
即便在你哭泣與羞怯之際
對我而言你是我的一切
即便在你說謊與躲藏之際
對我而言你是我的一切






 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    MISSIO I See You
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()