Shine
閃耀

I saw the *tall ships *rising
Terrible lightning, terrible frightening

我看過*高船*揚帆
嚴峻的閃電, 令人驚懾


Your blood warms my life dreams
Wakes my light dreams
Suffers by right means

你的血液溫暖了我生活的夢想
喚醒了我明亮的夢想
承擔了正面意義的苦難


And you shine in the stars over the sea
And there my house will be
And you shine on the birds over the land
There my house will stand

而你在海洋彼端的星群之中閃耀
那裡將會是我的家園
而你在大地彼端的鳥群之上閃耀
那裡將矗立我的家園


All my life
I've been waiting
Almost fading
Never restating that

終其一生
我都在等待
幾近消逝
也絕無二言


Your love
Paints my painting
Over stating
Things that face me

你的愛
彩繪著我的畫作
遠超出
我所面對的事物


And you shine in the stars over the sea
And there my house will be
And you shine on the birds over the land
There my house will stand

而你在海洋彼端的星群之中閃耀
那裡將會是我的家園
而你在大地彼端的鳥群之上閃耀
那裡將矗立我的家園


 

Dave O'Dowda - Shine



Queer Eye配樂總集


延伸聆聽Dave O'Dowda的其他作品

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Dave O'Dowda Shine
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()