スクリーンショット 2020-10-12 103316.jpg
like i need u
像我需要妳一樣

(baby i call in the dead of night
but you don’t need me like i need you
pray that i won’t be alone)
(寶貝我在夜深人靜時打給妳
但妳不像我需要妳一樣的需要我
祈求我不會孤身一人)


layin on the bed
waitin for your text (be alone)
babe there’s nothin left
faded im a wreck (be alone)
躺在床上
等待妳的訊息(孤身一人)

寶貝那裏什麼也沒留下
褪了色的我是個廢人(孤身一人)


afraid what’s coming next
wished we never met (be alone)
laying us to rest but
baby i beg you (be alone)
恐懼於即將發生的事物
期許我們從未相遇(孤身一人)
埋葬我倆(的回憶)但
寶貝我乞求妳(孤身一人)


2 soon (like i need you)
with the drunk call (pray that i won’t be alone)
in the middle of the night you
took it, my fault (be alone)
didn’t really mean to interrupt (be alone)
but if u change ur mind then hit me up (be alone)
太快了(像我需要妳一樣)
酒後的電話(祈求我不會孤身一人)
午夜時刻的妳
接起了電話,是我的錯(孤身一人)
我無意打擾(孤身一人)
但是妳若改變主意那就打給我吧(孤身一人)


pain, that’s an option
no time for nonsense
can’t ask you nothing
drank, feeling nausous
too many toxins
not even conscious
say nothin more, say nothin more baby
痛苦,是一種選擇
沒有時間胡鬧

無法對妳不聞不問
喝酒,覺得想吐
太多毒素
讓意識都快要消停
別再多說,別再多說了寶貝


we’re better on our own
tonight im getting throwed (you don’t need me)
she never coming home 
stay with me (pray that i wont be alone)
say you’ll leave (you don’t need me)
(be alone)
我們靠自己比較好
我將在今晚被拋棄(妳不需要我)
她從不回家
伴著我(祈求我不會孤身一人)
說妳將離去(妳不需要我)

(孤身一人)

(baby girl is saying that we just friends, that we just friends
if we fuckin are we just friends, are we just friends)
(寶貝女孩說我們只是朋友,我們只是朋友
如果我們發生關係還會只是朋友嗎,只是朋友嗎)





幕後製作花絮

 

 

──────── Murmur ────────  
keshi~~~好好聽啊~~~

雖然這首歌的歌詞有點陰鬱
可是keshi可是個快樂的人喔(?




 

arrow
arrow
    文章標籤
    keshi like i need u
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()