US
我們

VERSE
Tell me now
Is that the sound
Of all that were building
Crashing down
All around us
And we never saw it coming

現在告訴我吧
那聲響是否
是我們所構築的一切
正轟然崩塌
四面八方包圍住我們
而我們不曾預見它的發生


PRECHORUS
Maybe we never make it through
Say that you give another you
Well I won't take it
Or maybe I will
Cus you never know unti's you do
If I had to guess I think it's you
So if I fake it
Would it be true

也許我們無法撐過這關
承諾妳將交出另一個自己
我將不會接受
也許我會接受
因為在妳做出決定前都是未知數
若是我必須去臆測我想是因為妳
若是我粉飾太平
就能讓事情成真嗎


CHORUS
Maybe we've been
A little too caught up
In things that don't matter
As much as we thought
Maybe we've been
A little too guarded
From things that have hurt us
A bit more than we thought

也許我們都
陷得有點過深
在一些無所謂的小事上
盡我們所想
也許我們都
有點過於自我防衛
在那些曾經傷害我們的事物上
有點超乎我們預期


VERSE
Nothing more
Than love and war
But no one knows the difference
All or none
Call to tell me that
I'm not the one you wanted

只不過是
愛與戰爭
但是無人知曉兩者間的差異
一或零

來電告訴我
我不是妳想追尋的唯一


PRECHORUS
Maybe we never make it through
Say that you give another you
Well I won't take it
Or maybe I will
Cus you never know until you do
If I had to guess I think it's you
So if I fake it
Would it be true

也許我們無法撐過這關
承諾妳將交出另一個自己
我將不會接受
也許我會接受
因為在妳做出決定前都是未知數
若是我必須去臆測我想是因為妳
若是我粉飾太平
就能讓事情成真嗎


CHORUS
Maybe we've been
A little too caught up
In things that don't matter
As much as we thought
Maybe we've been
A little too guarded
From things that have hurt us
A bit more than we thought

也許我們都
陷得有點過深
在一些無所謂的小事上
盡我們所想
也許我們都
有點過於自我防衛
在那些曾經傷害我們的事物上
有點超乎我們預期


OUTRO
Ups and downs
Going steady when you're not around
Go figure
Tell me now
Is that the sound of us?

經歷陰晴圓缺
當妳不在我身邊時仍對妳保持專一
難以置信
現在告訴我吧
那(轟然崩塌的)聲響是我們嗎?






 

arrow
arrow
    文章標籤
    keshi US 歌詞
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()