Lover Boy
親愛的男孩

Wandering the streets all through the night,
Searching for the one to make me right.
Wondering if she's the shade of you,
And If so, should I try to see it through.

整夜在街上思索
尋找對的那個人
思索那是否就是妳
如果是的話,我不該移開目光


Darling, I got my trust issues.
Warning, you stay away.
If we meet at the rendezvous,
take me away, Sunray

親愛的,我有信任方面的問題
警告,妳該離我遠一點
若是我們在約會時見面
就帶我走吧,陽光


Time and toys,
May fill my heart with joy,
I'll know peace when I'm your lover boy.

時光與玩具們
能否讓我的心充滿喜悅
當我是妳親愛的男孩時就能了解一二吧


I'll be your new school soul.
Silver and gold.
New desire.
Friends on fire.
Call me 'lover boy'

我將成為妳的新校園靈魂樂
銀與金
新的慾望
超夯的友人們
叫我'親愛的男孩'

 






──────── Murmur ────────  
又一首一聽入魂的歌曲!!!
輕快的節奏與Phum Viphurit的特殊口音與唱腔
不知不覺心情也跟著愉悅起來(づ¯ ³ ¯)づ♫





 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Phum Viphurit Lover Boy 歌詞
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()