Hello, Anxiety
哈囉,焦慮

Hello, Anxiety.
You've come to 
keep me company.
Tonight, a lonely soul,
I've tried to learn the 
art of letting go.

哈囉,焦慮
你跑來
陪伴我
今晚,孤單的靈魂
我已經厭倦於學習
"讓它去"的藝術

                                                 
I'm craving something real,
a kind of rush that I can feel.
The night is rough you know,
I've cried but I won't dare to let it show.

我渴望一些真實的事物
有點迫切於那些我所能感受的

你知道夜晚是粗暴的
我哭了但不敢表現出來


What if the world won't bend my way?
What will it take to happy?

要是這個世界不阻擋我的路?
那將會多麼歡欣阿?


Heaven knows you're lost;
but you'll be fine, you'll be fine.
Heaven knows we're lost;
but the sun still shines, we'll be fine.

天堂知曉你迷失了
但是你會沒事的,你會沒事的
天堂知曉我們迷失了
但是太陽依然閃耀,我們都會好好的


Hello, Anxiety.
It's time we part, I need to sleep.
I'm fine with counting sheep.

哈囉,焦慮
是時候分開了,我需要睡眠
我可以數數羊


You'll be fine.
We'll be fine.

你會好好的
我們會沒事的


Heaven knows you're lost;
but you'll be fine, you'll be fine.
Heaven knows we're lost;
but the sun still shines, we'll be fine.

天堂知曉你迷失了
但是你會沒事的,你會沒事的
天堂知曉我們迷失了
但是太陽依然閃耀,我們都會好好的





──────── Murmur ──────── 
好喜歡XD
MV也太歡樂XD

焦慮的影分身們XD



麥可傑克森(?!

 


 

 

 

arrow
arrow

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()