Retrograde
退行

You're on your own
In a world you've grown
Few more years to go
Don't let the hurdle fall
So be the girl you loved
Be the girl you loved

妳靠妳自己
在妳成長的世界裡
還有幾年要過
別讓柵欄倒下
請成為妳所愛的女孩
成為妳所愛的女孩


I'll wait
So show me why you’re strong
Ignore everybody else
We're alone now
I'll wait
So show me why you’re strong
Ignore everybody else
We’re alone now

我將等待
所以請讓我知道妳堅強的原因
忽視其他人
現在只有妳我
我將等待
所以請讓我知道妳堅強的原因
忽視其他人
現在只有妳我


Suddenly I'm hit
It's the starkness of the dawn
And your friends are gone
And your friends won’t come
So show me where you fit
So show me where you fit

突然間我意識到/被擊中
在嚴峻的黎明時刻
而妳的朋友已然不在
而妳的朋友不會前來
請告訴我妳何處容身
請告訴我妳何處容身


I'll wait
So show me why you're strong
Ignore everybody else
We’re alone now (We’re alone now)
I'll wait (We’re alone now)
(We’re alone now)
(We’re alone now)
I'll wait (We’re alone now)
(We’re alone now)
(We’re alone now)
(We’re alone now)
(We’re alone now)

我會等待
所以請讓我知道妳堅強的原因
忽視其他人
現在只有妳我(現在只有妳我)
我將等待(現在只有妳我)
(現在只有妳我)
(現在只有妳我)
我將等待(現在只有妳我)

(現在只有妳我)
​​​​​​​(現在只有妳我)
​​​​​​​(現在只有妳我)
​​​​​​​(現在只有妳我)


Suddenly I'm hit
It's the starkness of the dawn
And your friends are gone
And your friends won’t come
So show me where you fit
So show me where you fit

突然間我意識到/被擊中
在嚴峻的黎明時刻
而妳的朋友已然不在
而妳的朋友不會前來
請告訴我妳何處容身
​​​​​​​請告訴我妳何處容身






​​​​​​​

arrow
arrow
    文章標籤
    James Blake Retrograde
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()