Life Saver 
生命救贖者

And I can take you anywhere anywhere where you want
So show me your love and I'll show you mine
君を乗せて朝まで車を走らせて
真夜中の highway road 東へただ真っ直ぐ

我能帶妳前往任何妳想去的地方
所以請展現妳的愛 我也將展現我的
載著妳奔馳直至早晨
深夜裡的高速公路 朝東直行


Trust me now I won't let you down
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love

現在請相信我 我將不讓妳失望
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛


アンバーに染まるトンネルをくぐり抜けたら
君と僕は二人このまま 夢の中へ消えてしまおうか
今夜だけは君を離さない 僕だけの言葉を信じて
誰にも邪魔はさせない 締め付けられた日々から君を救いに来たんだ
I'm your life saver

穿越染上琥珀色的隧道
妳我兩人會就這樣 消失於夢境之中嗎
唯獨今晚不放開妳 請只相信我的話語
任誰也別想阻礙我 我來是為了將妳自壓抑的日子之中拯救而出

我是妳的生命救贖者

君の横顔 痛みや悲しみを知ってんだね
何があったかなんて今更
 聞くつもりはないから
別に無理してないよって
 君の強がりな言葉も
僕には全てお見通しさ
 僕に全部委ねてよ
妳的側臉 已經知曉了痛苦與悲傷
事到如今發生了什麼
 已經沒有詢問的必要
即便妳說妳並沒有勉強自己 就連妳逞強的話語亦同
我全都看透 把一切都交給我吧

I can take you anywhere anywhere where you want
So show me your love and I'll show you mine
君を乗せて朝まで車を走らせて
真夜中の highway road 東へただ真っ直ぐ

我能帶妳前往任何妳想去的地方
所以請展現妳的愛 我也將展現我的
載著妳奔馳直至早晨
深夜裡的高速公路 朝東直行


Trust me now I won't let you down
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love

現在請相信我 我將不讓妳失望
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛


Starlight が照らし出す 自由への short cut road
窓を開けて 邪念を捨てて このまま keep keep driving
今夜はきっと僕ら帰らない 叩きつづける鼓動を信じて
張り詰めた日々から ここへ僕ら逃げて来たんだ
I'm your life saver

星光照耀著 前往自由的捷徑
打開窗戶 捨棄邪念 就這樣持續馳騁
想必我們今晚將不會歸去
 相信這份持續的鼓動
從戰戰兢兢的日子之中
 我們逃亡至此處
我是妳的生命救贖者


君の瞳は 失うことを恐れているんだね
だけどもう心配いらないよ 僕が隣にいるから
掴んで離して繰り返し そして傷ついてまた涙流して
僕には全てお見通しさ 僕に全部委ねてよ

妳的眼神 恐懼失去呢
但是已經無須擔心 因為我將伴妳左右
重複得失 受傷落淚
我全都看透 
把一切都交給我吧


I can take you anywhere anywhere where you want
So show me your love and I'll show you mine
君を乗せて朝まで車を走らせて
真夜中の highway road 東へただ真っ直ぐ

我能帶妳前往任何妳想去的地方
所以請展現妳的愛 我也將展現我的
載著妳奔馳直至早晨
深夜裡的高速公路 朝東直行


Trust me now I won't let you down
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love

現在請相信我 我將不讓妳失望
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛


I won't no no no I won't no no no
Never ever let you down
I wanna see your love

我將不會 不 不 不 我將不會 不 不 不
絕不讓妳失望
我想看見妳的愛


I won't no no no I won't no no no
Never ever let you down
I wanna see your love

我將不會 不 不 不 我將不會 不 不 不
絕不讓妳失望
我想看見妳的愛


I won't no no no I won't no no no
Never ever let you down
I wanna see your love

我將不會 不 不 不 我將不會 不 不 不
絕不讓妳失望
我想看見妳的愛


I won't no no no I won't no no no
Never ever let you down
I wanna see your love

我將不會 不 不 不 我將不會 不 不 不
絕不讓妳失望
我想看見妳的愛


Trust me now I won't let you down
I wanna see your love
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love
Trust me now I won't let you down
I wanna see your love

現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛
現在請相信我 我將不讓妳失望
我想看見妳的愛




 官方MV     




 空心吉他現場演唱版      強烈推薦這個版本!!!充分把空心吉他與和聲的魅力發揮出來!!!




 空心吉他現場演唱版      隨興的自彈自唱版本XD


 

arrow
arrow
    文章標籤
    ReN Life Saver
    全站熱搜

    浮島 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()